Carta: 9263
Cordenadas:
42º 33' N/ 08º 59' W
Canal radio: 9
Eslora máxima: 14 metros
Calado máximo: 3 metros
Número de Amarres: 239
tablón de Anuncios
calidad turistica
turismo Riveira
Escuela de Vela

patrocinadores

Noticias

AG Extraordinaria 10.02.18 , para Adaptacion estatutos a Lei 3/2012

23/1/2018
 publicouse no DOG o ANUNCIO do 27 de novembro de 2017, da Secretaría Xeral para o Deporte, polo que se notifica o acordo de incoación de cancelación rexistral de entidades deportivas galegas no Rexistro de Entidades Deportivas de Galicia.

 Este ANUNCIO recolle, no seu anexo I, a relación de entidades que non teñen adaptados os seus estatutos á Lei 3/2012, do 2 de abril, do deporte de Galicia.

 No caso de que as entidades non procedan á adaptación no prazo de dous meses, procederase á súa cancelación rexistral, o que comportará a perda do recoñecemento oficial da entidade.


Dado que é necesaria a aprobación de dita adaptacion en  Asamblea Extraordinaria, convocamos a mesma, para o próximo 10 febreiro 2018. Adxuntamos orden do día.

No apartado de socios, están dispoñibles os estatutos, é en subrayado as modificacións, que non teñen repercusión nos estatutos vixentes, se ven teñen que facer mención nos mesmos, que  quedan regulados por dita Lei 3/2012 do deporte de Galicia.


Copa Deputacion- Escola Vela

29/9/2017

 Los nuevos talentos del Club Náutico Deportivo de Ribeira demostraron en la vigésima edición de la Regata Copa Diputación de Ourense el futuro de la vela barbanzana. Después de un fin de semana para enmarcar, los jóvenes alzaron el título de campeones por equipos, superando en la competición a los clubes de Sanxenxo y Canido.
Para conseguir este hito, hasta el embalse de Castrelo de Miño se desplazaron los miembros del equipo de regatas y los jóvenes que participaron la escuela de verano. Además del primer puesto logrado entre todos, el barbanzano Jorge Álvarez Mera se alzó con el título individual de este campeonato provincial. El joven, un diamante por pulir, demostró su habilidad para volar sobre las aguas en la modalidad regata.
En la clase escuela, Jaime González terminó en segunda posición, mientras que Daniel Paz y Uxía Torres firmaron un cuarto y un quinto puesto, respectivamente, gracias a la colaboración de los entrenadores Andrés Davila y Yago Fernández.
La escuela de vela del Club Náutico Deportivo de Ribeira mantendrá su actividad durante todo el año. Las clases se reanudarán este mismo mes.




yoga 2017-2018

28/9/2017
 

VII VUELTA A SALVORA REGATA CONGALSA

21/6/2017

 VII VUELTA A SALVORA

 REGATA CONGALSA

 CRUCEROS ORC   

 8  DE JULIO DE 2017     

 



Ver lista de pre-inscritos

Crucero: [Haz click aquí]
Crucero - Regata: [Haz click aquí]
Regata: [Haz click aquí]

<< Principio < Anteriores Siguientes > Final >>